חיפוי זכוכית למטבח

חיפוי זכוכית למטבח הוא מוצר חדש יחסית, שמקנה למטבח שלכם יופי, סגנון ויצירתיות. חיפוי למטבח זהו הטרנד העכשווי ביותר ואנו בזכוכית לינוי בע"מ - פרינטה בתחום הזכוכית מאז 1978 וצברנו ניסיון וידע רב במוצרי זכוכית בכלל, ובחיפוי זכוכית בפרט התמקצענו והתמחנו ואף הכנסנו שיפורים ושידרוגים משלנו. אנו מובילים את הענף בישראל.


חיפוי זכוכית למטבח במיגוון עיצובים

חיפוי זכוכית מודפסת - ניתן להדפיס כל ציור, דוגמא או תמונה שעולה על דעתכם כיד הדמיון הטובה עליכם, ניתן להטמיע בדי טקסטיל בחיפוי זכוכית, או לבחור אחת ממאות הדוגמאות והסגנונות שברשותנו ומגוון עשיר של בדי טקסטיל. את ההדפס ניתן לעשות על מיגוון רחב של זכוכיות בעלי מאפיינים שונים (צבע, עובי, שקיפות, טקסטורה ועוד...) לפי בחירתכם.


ניקוי אופטימלי - חיפוי זכוכית

חיפוי למטבח נועד בראש ובראשונה להיות פונקציונאלי, ומאפשר לחפות את ארונות וקירות המטבח ביחידת זכוכית אחת שלמה וללא חיבורים וחריצים מפרידים שבהם מצטבר ליכלוך שקשה לניקוי. תהליך הניקוי של חיפוי המטבח מתבצע בדיוק כמו ניקוי כל חלון או דלת זכוכית. בעזרת ספרי לניקוי חלונות פשוט ויעיל ומטלית החיפוי יהיה נקי תמיד כמו חדש.


בדרך כלל מייצרים את חיפוי זכוכית המטבח בעובי של 6 מ"מ ומחוסמים אותה לחוזק מירבי, רמת הגימור והדיוק של חיפוי זכוכית למטבח היא לא פחות ממצויינת.

חיפוי מזכוכית יכול להתאים לכל חדר בבית, ניתן לחפות את קירות חדר האמבטיה/מקלחת, ארונות, קיר הטלויזיה חיפוי לקירות פנימיים או חיצוניים לפי רצונכם ובהתאם לעיצוב הרצוי.

אנו מייצרים ומדפיסים את הזכוכית במפעלינו עובדה המאפשרת לנו גמישות רבה ולכם חיסכון של פערי התיווך.


להצעת מחיר חייג 050-530-9530
או מלא את הטופס הבא: